roarfe Startet 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2013 Er det noen andre enn meg som har fått utposing og hull i slange som styrer "tiltingen" av drevet? Vet noen hvordan VP eventuelt forholder seg til reklamasjon på dette. Motor og drev er 2008 modell. Har hatt samme problemet med slangene til styresylinderene, men de er skiftet på reklamasjon. Lekkasjen no er inne i motorrommet. Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Denne har jeg vært igjennom. Håper du kan komme til uten å måtte dra fram motor. Hvis det er en 2008 mod. så kommer det vel an på datoen i 2008 (før 22.05.08) om du skal ha håp om å få det dekket. De er ikke akkurat storsinnet hos VP. Jeg fikk det ikke dekket. Men kranglet meg fram til noen rabatter hos verkstedet. Sitér dette innlegget Link to post
roarfe Svart 22.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 Jeg skal få slangene byttet samtidig som de bytter eksosrøret (kampanje fra VP). Da må de uansett ha frem motoren i følge mitt VP - verksted. Jeg er fortsatt innenfor 5 års grensen... Jeg har oversendt bilder og VP-verksted skulle følge saken opp overfor VP. Så får jeg krysse fingrene for at de ordner det uten kostnader for meg... Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 22.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2013 En kompis byttet disse på en D4 260 2007 modell. Tok 3-4 timer, og mye av det var fundering på hvordan komme til osv. Motor må ikke frem, men det er lovlig trangt. Måtte modifisere en fastnøkkel for å komme til mutteren på innsiden av skjoldet som VP har "murt" inne. Sikkert for å lage høye utskiftingskostnadder.... Om båten er under 5 år på datoen hadde jeg kjørt VP meget hardt og ikke gitt med ved første avslag Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.