roarfe Startet 22.Mai.2013 Del på Facebook Startet 22.Mai.2013 Er det noen andre enn meg som har fått utposing og hull i slange som styrer "tiltingen" av drevet? Vet noen hvordan VP eventuelt forholder seg til reklamasjon på dette. Motor og drev er 2008 modell. Har hatt samme problemet med slangene til styresylinderene, men de er skiftet på reklamasjon. Lekkasjen no er inne i motorrommet. Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 22.Mai.2013 Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 Har samme årsmodell. Byttet slanger i fjor på styring. Fikk på reklamasjon. Byttet tilt slanger forrige uke, avventer svar om det går på garanti. Mine var utposet på utside av båt. Sitér dette innlegget Link to post
roarfe Svart 22.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 Jeg har sendt inn bilder til mitt VP-verkstedet og så skulle de ta det opp med VP. Må uansett bytte slangene i samme slengen som de skal bytte eksosrøret (kampanje fra VP). Jeg hører gjerne fra deg når du får svar på din reklamasjon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.