Jazzmatazz Startet 22.Mai.2013 Del på Facebook Startet 22.Mai.2013 Noen her som har erfaring med Lowrance HDS maskin med NMEA-2000 nettverk og en «EP60R Drivstoffmåler»? Vurderer å koble opp dette for å få litt mer oversikt over forbruk på forskjellig fart og turtall. Evt andre ikke altfor dyre løsninger... Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 22.Mai.2013 Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 jeg har en sånn , men sant og si så har jeg ikke gitt opplegget så mye oppmerksomhet. har Suzuki DF90 motor og lettdrevet 20 fots båt. Mener at den i grei plane fart 20-22 mil, viser ca 12 l/time og jeg tror at det er sånn noenlunde korrekt. i sakte fart er sikkert nøyaktigheten dårligere. ved å være nøyaktig og metodisk går det sikkert an å skaffe seg bedre underlag . Sjøsatte foresten båten idag i regnet, og hvis det jeg her har skrevet ikke er helt riktig skal jeg poste en gang til. Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 22.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2013 Hehe. Misunner deg det forbruket! Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 23.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2013 Bumper.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.