Jump to content

Edit History

sjagen

sjagen

Kjøpte en 210 modell i 2013, den har nå produsert i over 2500 timer. Kapasitet er gradvis redusert til ca 5A (fra 8.75A ny)Nylig har den tatt kvelden og jeg kommer ikke til å erstatte den.

Den har vært nyttig når jeg kjører dieselvarmer hele natta slik at batteriene holder lenge i uthavn når det ikke er sommer.

Har nå større batteribank (gel) og større solcelleanlegg (400w). Om det ikke holder så kjøper jeg et bensinaggregat til høsten (er nesten alltid alene i uthavn off season). Mulig jeg også ser på å lage en ekstra forbruksbank med lithium som kan kobles inn.

sjagen

sjagen

Kjøpte en 210 modell i 2013, den har nå produsert i over 2500 timer. Kapasitet er gradvis redusert til ca 5A. Nylig har den tatt kvelden og jeg kommer ikke til å erstatte den.

Den har vært nyttig når jeg kjører dieselvarmer hele natta slik at batteriene holder lenge i uthavn når det ikke er sommer.

Har nå større batteribank (gel) og større solcelleanlegg (400w). Om det ikke holder så kjøper jeg et bensinaggregat til høsten (er nesten alltid alene i uthavn off season). Mulig jeg også ser på å lage en ekstra forbruksbank med lithium som kan kobles inn.

• Create New...