-morten- Startet 23.Mai.2013 Del på Facebook Startet 23.Mai.2013 Hei har en shurflo pumpe som har tatt kvelden.. Den virka når jeg overtop båten men hadde veldig pulseringer. den fungerer som dusj/spyler og til vasken ombord. aktiveres med å trykke inn håndtaket på dusjhodet. Shurflo pumpa har nå tatt kveld, etter å ha prøvd å få den i gang et par ganger. Noen som har tips til en ny pumpe? Ser Maritim har en rimelig Jabsco pumpe 11L/12v blir denne kraftig nokk? ser ikke ut til at de har Shurflo. Men rekner med dette er noe tilsvarende.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Bøljan Svart 23.Mai.2013 Del på Facebook Svart 23.Mai.2013 Her er en tilsvarende til en hyggelig pris http://www.jula.no/trykkvannspumpe-12v-12-5l-min-650191 Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2013 har du erfaring med det merke? er det kvalitet? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Bøljan Svart 23.Mai.2013 Del på Facebook Svart 23.Mai.2013 Nei! ingen erfaring med denne, men sikkert ikke noe dårligere shurflo. Har bytta 2 Shurflo pumper på tidligere båter og ikke spesielt fornøyd med dem. Denne er jo rimelig i forhold. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2013 nesten halve prisen så man kan kansje ikke forvente all verden tenker jeg.. vil heller kjøpe noe som har bedre kvalitet en shurflo. Den pulserte veldig! Jabsco reklamerer for at den utligner pulsasjoner og man ungår bruk av akkumulator. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.