Demma Startet 24.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2013 Jeg og to andre kamerater er ute og kikker etter stålbåter og kom over denne, men lurer litt på hva slags båt det er eller hva navnet er på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Janrik Svart 24.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2013 Den er ikke lett å svare på:-) Sitér dette innlegget Link to post
abro Svart 24.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2013 Fredagskveldsgåte?;-) Sitér dette innlegget Link to post
Demma Svart 24.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2013 får ikke lastet opp bildet jeg.? Sitér dette innlegget Link to post
Demma Svart 24.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2013 Jeg og to andre kamerater er ute og kikker etter stålbåter og kom over denne, men lurer litt på hva slags båt det er eller hva navnet er på båten. https://baatplassen.no/bildearkiv/51/51060/1369421265.jpg Kommentar fra moderator: Slått sammen to like emner. Om man ikke får svar så skal man etterlyse det i det emnet man har opprettet, da havner det på toppen av emnelisten igjen.Man skal altså ikke starte nytt emne. Sitér dette innlegget Link to post
abro Svart 24.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2013 Aner ikke navnet på båten. Men... en stor dose pågangsmot, arbeidslyst iblandet noe kunnskap tror jeg trengs for å få den fin igjen Sitér dette innlegget Link to post
Demma Svart 24.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2013 Abro: Ja store doser av alt er bra vis denne skal bli fin ja :) Sitér dette innlegget Link to post
abro Svart 24.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2013 Ja, men ser ut som at det er en fin båt i utgangspunktet. Kan bli mange gode stunder med kompisene både under restaurering og etterpå:-) Kjør på og prøv, kan bli et kjekt kompisprosjekt:-) Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 24.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2013 Er bare å lade sandblåseren. Sitér dette innlegget Link to post
Demma Svart 24.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2013 Båten ligger ved utgangen av "Tista" og virker forlatt. aner ikke hvem som eier den men prøver og finne ut hva slags båt det er og hvem som eier den. Kan komme med litt info. Veit det sitter to Volvo Penta motorer i den og det er ikke fuktskader inne i båten. Virker som et kult prosjekt :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.