Janoho Startet 5.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2005 http://www.maritim.no/pdf/nedlastning.html JOH Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Maritim har fått en ny serie pottebrennere, til langt lavere priser enn jeg er vandt til. I tillegg er alle beregnet for skottmontasje. DET er årets nyhet for meg.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
REM Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Maritim har fått en ny serie pottebrennere, til langt lavere priser enn jeg er vandt til. I tillegg er alle beregnet for skottmontasje. DET er årets nyhet for meg.. Suzuki <{POST_SNAPBACK}> Og du får kjøpt det over disk på Slependen. Den nye butikken er åpnet. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Baltic Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Og du får kjøpt det over disk på Slependen. Den nye butikken er åpnet. <{POST_SNAPBACK}> Åpnet og åpnet fru Blom... Jeg var innom der i uka. Jada, jeg slapp inn, men det lignet jo ikke mye på en butikk da... Det var fullt arbeid med å sette opp reoler/hyller osv. Noen varer var riktignok kommet på plass, men det gjenstår nå litt før jeg synes det er verdt turen dit. Offisiell åpning tror jeg var bestemt til 17. mars. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 http://www.maritim.no/pdf/nedlastning.html JOH <{POST_SNAPBACK}> Tusen Takk, mye fint her..... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Tine IV Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Fikk noen til og ta med seg div fra Maritim igår . Spurte om ikke det var noen messeprosenter , nei var ikke det på di pruduktene sa damen i kassa . Bare det at det var endel forskjellige ting , trudde jeg fikk noe da . Så det syntes jeg var dumt og pluss at alt det jeg kjøpte og hadde ny pris i butikken i forhold til nettet . Litt dumt det også , blir fort endel dyrere enn budsjett når du står der og skal handle . Ser det er nye priser i den nye katalogen og endel nyheter så det er jo fint . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Slagskibet Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Hvilken side fant du den på Suzuki? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Hvilken side fant du den på Suzuki? <{POST_SNAPBACK}> Side 71, tror jeg det var.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.