Raathass Startet 26.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2013 Hei. Vi har en 1986 Draco med Mercruiser 170 og alpha one. Det er relativt ny gir- og gasswire, og drevet er lett å få _i_ gir. Det er derimot sjukt hardt å få den _ut_ av gir, både fra revers og forover. Det er nesten så jeg er redd for at spaken knekker, og når den først går ut av gir kan du banne på at den fortsetter videre "andre vei". Det underlige er at vi testet dette på land etter opptak i høst, og da fungerte alt silkemykt. Noen som har en ide om diagnose? /r Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 26.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2013 Shift interrupt switch er nok kaputt. Denne skal kutte tenningen et brøkdel sekund for å frie. Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 26.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2013 (redigert) Dette har vært diskutert side opp og side ned. Søk på kill switch. Om det ikke er feil på drevet, eller wiren, så er det stor sannsynlighet det trengs justering av av gir wiren så switchen fungerer på riktig tidspunkt. Kan og være feil på wiren eller switch. Redigert 26.Mai.2013 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Raathass Svart 26.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2013 Jeg kjenner til denne bryteren, men trodde den var for å lette å få drevet _i_ gir, ikke _ut_ av gir. Som nevnt er operasjonen å få den inn i gir silkemyk. Takk for tilbakemelding, jeg forsker videre på denne. /r Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 26.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2013 Mange tror det er for å få den i gir, dette er feil. Den bryter tenningen for å få den ut av gir. Dine symptomer sier meg at du har prob med denne bryteren. Må sies at jeg har tatt feil før Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 26.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2013 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ what he said ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.