juhl Startet 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2005 Jeg har set flere både bruge teak laminat (ikke flexitrek eller folie) istedet for rigtig teak i cockpit og på badeplatform. Blandt andet Ryds og Bella har det i cockpit. Produktet er ca 5mm tykt og modstandsdygtig over for fugt, benzin mm. og samtidigt er det vedligeholdelsesfrit Er der nogen der ved hvor man kan købe det i hele plader - jeg har prøvet byggemarkeder og trælast her i Danmark men de kender det ikke. Har overvejet at kontakte bådproducenterne direkte - men forventer ikke at få det til markedspris. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Hei, kan du bruke noe av dette ? http://www.maritim.no/ontime_search.asp?id...1010&thumbs=Nei JOH Sitér dette innlegget Link to post
GKN Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Jeg har set flere både bruge teak laminat (ikke flexitrek eller folie) istedet for rigtig teak i cockpit og på badeplatform. Blandt andet Ryds og Bella har det i cockpit. Produktet er ca 5mm tykt og modstandsdygtig over for fugt, benzin mm. og samtidigt er det vedligeholdelsesfrit Er der nogen der ved hvor man kan købe det i hele plader - jeg har prøvet byggemarkeder og trælast her i Danmark men de kender det ikke. Har overvejet at kontakte bådproducenterne direkte - men forventer ikke at få det til markedspris. <{POST_SNAPBACK}> Det finnes et firma i Vestfold, Svarstad som heter Combi Craft (Tlf. finnes på www.gulesider.no) som lager Teak Laminat plater i forskjellige Dimensjoner. Prisen på plater er ca. 1/2 parten av Maritim. Lykke til, nesten ferdig med et slikt 17mm gulv, selv. Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Jeg har set flere både bruge teak laminat (ikke flexitrek eller folie) istedet for rigtig teak i cockpit og på badeplatform. Blandt andet Ryds og Bella har det i cockpit. Produktet er ca 5mm tykt og modstandsdygtig over for fugt, benzin mm. og samtidigt er det vedligeholdelsesfrit Er der nogen der ved hvor man kan købe det i hele plader - jeg har prøvet byggemarkeder og trælast her i Danmark men de kender det ikke. Har overvejet at kontakte bådproducenterne direkte - men forventer ikke at få det til markedspris. <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Hei! Det er kanskje dette du er på utkikk etter? www.tek-dek.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.