Jump to content

Teak laminat

juhl

Recommended Posts

Jeg har set flere både bruge teak laminat (ikke flexitrek eller folie) istedet for rigtig teak i cockpit og på badeplatform. Blandt andet Ryds og Bella har det i cockpit. Produktet er ca 5mm tykt og modstandsdygtig over for fugt, benzin mm. og samtidigt er det vedligeholdelsesfrit

Er der nogen der ved hvor man kan købe det i hele plader - jeg har prøvet byggemarkeder og trælast her i Danmark men de kender det ikke. Har overvejet at kontakte bådproducenterne direkte - men forventer ikke at få det til markedspris.

juhl skrev:

Jeg har set flere både bruge teak laminat  (ikke flexitrek eller folie) istedet for rigtig teak i cockpit og på badeplatform. Blandt andet Ryds og Bella har det i cockpit. Produktet er ca 5mm tykt  og modstandsdygtig over for fugt, benzin mm. og samtidigt er det vedligeholdelsesfrit

Er der nogen der ved hvor man kan købe det i hele plader - jeg har prøvet byggemarkeder og trælast her i Danmark men de kender det ikke. Har overvejet at kontakte bådproducenterne direkte - men forventer ikke at få det til markedspris.

<{POST_SNAPBACK}>

Det finnes et firma i Vestfold, Svarstad som heter Combi Craft (Tlf. finnes på www.gulesider.no) som lager Teak Laminat plater i forskjellige Dimensjoner.

Prisen på plater er ca. 1/2 parten av Maritim.

Lykke til, nesten ferdig med et slikt 17mm gulv, selv.

juhl skrev:

Jeg har set flere både bruge teak laminat  (ikke flexitrek eller folie) istedet for rigtig teak i cockpit og på badeplatform. Blandt andet Ryds og Bella har det i cockpit. Produktet er ca 5mm tykt  og modstandsdygtig over for fugt, benzin mm. og samtidigt er det vedligeholdelsesfrit

<{POST_SNAPBACK}>

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...