Enzo Svart 2.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2013 Tjaa du må vel ikke skjære alle tohatsumotorer under en kam nå. Jeg kjøpte 5hk 2-akt for et par mnd siden og er strålende fornøyd, jeg kjenner flere som er veldg fornøyde med sin tohatsu. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 24.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2015 (redigert) Da er heldigvis alt ok med motor etter en kjapp tur til forhandler .. Men skrekk og gru som denne motoren bråker, bråker mye mere en suzuki sin utgave Df6. har dette med og gjøre at den har markedets minste sylindervolum på 123 cc?? yamaha har 139 cc suzuki har 138 cc.. hvilken betydning har denne relativt store forskjellen? mercuryen har også en plugg som ikke er av den vanlige sorten. den har en liten plugg på størrelse med de som brukes på motorsager og lignende, i tilegg bruker den også den uvanlige oljesorten 10w30.. hva er det som er så spesiellt med denne motoren som gjør at den må ha spesiealplugg, olje som er vanskelig å få tak i osv? Biltema har FC-W Outboard 4-takt 10W-30 olje for de som fortsatt måtte lete Mercurys småmotorer produseres vel forøvrig fortsatt av Tohatsu. Redigert 24.Mai.2015 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
ballistic Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Hvordan endte saken? Fikk du reklamert på motoren, ser det er et par siden men interessant problemstilling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.