Knutzen1 Startet 27.Mai.2013 Del på Facebook Startet 27.Mai.2013 Er det noen som vet hvor sperren sitter på disse nye lean burn motorene? Sitér dette innlegget Link to post
kallagtunet Svart 13.Mai.2015 Del på Facebook Svart 13.Mai.2015 Bumper denne. Er dette en enkel jobb? Merk her er det den nye modellen fra 2013 med innsprøyting og Lean burn som er av interesse. Erfaring med denne motoren tas også mot med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 13.Mai.2015 Del på Facebook Svart 13.Mai.2015 Her sitter det kun en strupeskive mellom luftboks og spjeldhus. 9,9 og 15 hk har struping, på 20 hk utgaven sitter det kun et gitter, koster etpar hundringser hos suzukiforhandleren. Med 20 hk gitter får du så godt som 20 hk om du får til å ligge opp mot turtallsperra på fullt, 20 hk har litt høyere maksturtall. Går som ei kule! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
kallagtunet Svart 13.Mai.2015 Del på Facebook Svart 13.Mai.2015 Takker for info Christensen Betyr det at det det er forskjellig strupeskive på 9,9 vs 15? Er det mye jobb å fjerne denne? Kan den monteres inn igjen? Ellers fornøyd med motoren. Vibrasjoner, støy, lettstartet? Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 14.Mai.2015 Del på Facebook Svart 14.Mai.2015 Fornøyd med motoren, den går som 4taktere flest, stille på lavt turtall, noe mer hyling på full gass. Forskjellige strupeskiver ja! Bare ta vare på den du tar av så er det ingen problem å sette den tilbake. tror jeg brukte ca 10 minutter på jobben! Originalpropellen gir ikke mer enn ca 18 knop, men det finnes en fin blank stålsak fra Solas som funker bra, da ble det 27 knop på Rib`en vår! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
kallagtunet Svart 14.Mai.2015 Del på Facebook Svart 14.Mai.2015 Takker så mye for info. Står mellom en Yamaha 9.9 sport og denne. Jeg må si at jeg liker innsprøytingsmotorer.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.