Jump to content

Skibsplast 605

ADNOH

Recommended Posts

Har erfaring med Skibsplast 655 /Suzuki 115hk 4 takt. I grove trekk er jo dette mye det samme, bare litt større.

Båten er veldig romslig og praktisk. Masse smarte løsninger. Den går veldig lett og fint i sjøen, men kan slå litt i krappe bølger. Dette er typisk Skibsplast da de er laget med litt flat bunn. Et alternativ da kan være en 605 Offshore. Kvaliteten virker veldig bra. Fullt på høyde med f.eks Askeladden, som på sin side vet å ta seg betalt for produktene sine.

Motoren har jeg bare positive ting å si om. Stillegående, sterk og økonomisk. Har aldri hatt problemer med den og nå går vi snart løs på vår femte sesong med den.

Har også Skibsplast 655, da med 140 hester utgaven. Dette er samme motoren som du vurderer, med et annet effektuttak. Jeg tror 90 hester passer veldig bra på 605.

Skibsplast = kvalitet, masse praktiske løsninger og OK sjøegenskaper

Suzuki = kvalitet, er markedsleder på 4-takt. Svært stillegående.

Jeg tror du vil bli veldig fornøyd med 605'en. Litt trang kabin er det jo, men holder vel en natt eller to...

Har erfaring med Skibsplast 655 /Suzuki 115hk 4 takt. I grove trekk er jo dette mye det samme, bare litt større.

Båten er veldig romslig og praktisk. Masse smarte løsninger. Den går veldig lett og fint i sjøen, men kan slå litt i krappe bølger. Dette er typisk Skibsplast da de er laget med litt flat bunn. Et alternativ da kan være en 605 Offshore. Kvaliteten virker veldig bra. Fullt på høyde med f.eks Askeladden, som på sin side vet å ta seg betalt for produktene sine.

Motoren har jeg bare positive ting å si om. Stillegående, sterk og økonomisk. Har aldri hatt problemer med den og nå går vi snart løs på vår femte sesong med den.

<{POST_SNAPBACK}>

Hva vil riktig pris for Skibsplast 605 med 90 HK 4takt 2002 modell være?

Redigert av ADNOH (see edit history)

2015 Mazda

2016 US Ford

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...