Jump to content

Ubehandlet treverk på dekk

Hansi62

Recommended Posts

Don Camillo, er det den nest nederste på siden her du brukte, Respect Clean Teak Kit. Trinn 1 og 2?

[url=http://www.respect.no/produkter]http://www.respect.no/

Hansi, ja det var den nederste og sterkeste tupen som også er etsende. Dette går fint hvis du skyller med mye vann etter behandlingen. Les og følg bruksanvisningen nøye.

Redigert av Don Camillo (see edit history)

Olje på horisontal teak er snobberi og ødelegger alle teakens gode egenskaper! Det har ingenting med latskap å gjøre, kun å bevare teakens gode egenskaper. Men det betyr ikke at den ikke skal holdes ren, den bør skrubbes med grønnsåpe på tvers av fibrene flere ganger i sesongen. Belønningen er en fin sølvfarget teak som er suveren å gå og sitte på.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Det ble flott:-)

Nja!! Kommer an på øyet som ser. Til pynt: kjempefint. Til å brukes: da blir det helt feil for meg. Hvor lang tid tar det før dekket blir naturlig gråhvitt igjen eter den behandlinga som tydeligvis sliter overflata ned til brunt?

Hvor lang tid tar det før dekket blir naturlig gråhvitt igjen eter den behandlinga som tydeligvis sliter overflata ned til brunt?

Det endrer seg over sesongen. Behandlingen sliter ikke på teaken. Ny omgang med Snappy på våren så er det brunt igjen.

Er det ikke brukt mer enn cleaner her?

Det tror nesten jeg også.

Kun Deap cleaner og etterpå deck cleaner. Noen som kan si hvordan man laster opp bilder her? Trykker på "laste opp bilder" og kommer til en grå skjerm med "velg bilde for opplasting" velger bildet som legger seg på den grå skjermen og lengre kommer jeg ikke

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...