tkb Svart 5.August.2013 Link til dette innlegget Svart 5.August.2013 Tenninga skal vel bevege seg etter gasspådrag, kan det være en treghet her? Sitér dette innlegget Link to post
Jaws82 Svart 5.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2013 kva meiner du?? kor kan det vere treghet?? Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 5.August.2013 Link til dette innlegget Svart 5.August.2013 Når du gir gass, endrer tenningen seg. Ta av dekselet og se hva som skjer, gass og tenning beveger seg samtidig. Er det treget her, så kan tenninga bli feil. Sitér dette innlegget Link to post
Jaws82 Svart 5.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2013 Når du gir gass, endrer tenningen seg. Ta av dekselet og se hva som skjer, gass og tenning beveger seg samtidig. Er det treget her, så kan tenninga bli feil. Skal eg sjekke dette når motor er igang eller kan eg sjekke dette når motoren er av? korleis ser eg om tenninga beveger seg? vil eg merke denne tregheten på gasspaken? Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 5.August.2013 Link til dette innlegget Svart 5.August.2013 Trenger ikke start. Du får prøve å se Sitér dette innlegget Link to post
Jaws82 Svart 11.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2013 Har sjekket litt no og smurt opp litt og ting glir lettere men ikkje noko forandring på problemet, men eg har ein litt betre beskrivelse på problemet, det er ikkje direkte fusking, når eg kjem opp på 3000 omdr. so beggynner det litt vibrasjoner og motorlyden blir litt "puttring", når eg då gir sakte gass videre so er det nett so den bremser litt og turtallet faller under 3000omdr., når eg då gir sakte litt meir gass so kjem den skikkelig og går fint videre oppover i fart, nokon som har vert ute for dette før? Eg har sjekket tennpluggene og dei ser fine ut på fargen. Sitér dette innlegget Link to post
Jaws82 Svart 15.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2013 Bringer denne på framsiden igjen :) Nokon so har ein formeining om det siste eg har skrevet? Kan det vere bensinpumpe? Sitér dette innlegget Link to post
Tn21813 Svart 1.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2018 Hei, fant du noen gang ut fenne feilen ? Har samme trøbbel med min Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 2.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2018 Jaws82 har ikke vært innlogget siden august 2014. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 2.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2018 Veldig synd at slike tråder ikke får noen konklusjon!! Det er garantert noen som har eller har hatt samme problemet! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
jerognal Svart 18.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2018 Det er ikke feil på bensinpumpe. Da hadde den ikke gått på fullt. Ei heller coil. Da hadde den fusket mer på fullt enn på halv fart. Nei eg holder enda på teorien om rusk i tomgangsdysen. Den leverer for lite like før den store dysen overtar. Den store dysen overtar på 2500-3000 rpm..... Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 18.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2018 Rusk i tomgangsdyse/overgangsboring høres veldig sannsynlig ut. Symptomet med at spaken noen ganger har annen motstand/går lettere er jeg blank på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.