Jump to content

Mercury 4-stroke fusker på 3000 omdr.

Jaws82

Recommended Posts

Når du gir gass, endrer tenningen seg. Ta av dekselet og se hva som skjer, gass og tenning beveger seg samtidig. Er det treget her, så kan tenninga bli feil.

Skal eg sjekke dette når motor er igang eller kan eg sjekke dette når motoren er av? korleis ser eg om tenninga beveger seg? vil eg merke denne tregheten på gasspaken?

Har sjekket litt no og smurt opp litt og ting glir lettere men ikkje noko forandring på problemet, men eg har ein litt betre beskrivelse på problemet, det er ikkje direkte fusking, når eg kjem opp på 3000 omdr. so beggynner det litt vibrasjoner og motorlyden blir litt "puttring", når eg då gir sakte gass videre so er det nett so den bremser litt og turtallet faller under 3000omdr., når eg då gir sakte litt meir gass so kjem den skikkelig og går fint videre oppover i fart, nokon som har vert ute for dette før?

Eg har sjekket tennpluggene og dei ser fine ut på fargen.

• 5 år senere...
  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...