Thunderbolt Startet 29.Mai.2013 Del på Facebook Startet 29.Mai.2013 Hei, har satt systemrens i lukket sirkulasjonskrets og lurer på om noen har erfaringer med hvor lenge dette må stå, for å få renset sjøsiden skikkelig?? 10% blanding. Volvo Penta tmd30. Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 4.Juli.2013 Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Vanskelig å si. Men går motoren din varm?? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Ja, jeg tror ikke den bør står for lenge. Tærer på. Min erfaring er at de to dagene som står på er for lite. Tar fire dager, og det bør helst sirkuleres i systemet en gang i blandt da det dannes gasslommer under prosessen. Det er i alle fall min erfaring Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 5.Juli.2013 Del på Facebook Svart 5.Juli.2013 Hadde blandet sterkere enn 10%, elles er sirkulasjon gull. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.