volvo_penta_ Startet 29.Mai.2013 Del på Facebook Startet 29.Mai.2013 Ser at Maritim kjører fantastisk tilbud på Garmin 720S om dagen (5990,-)!, dette må vel være ett av forsommerens beste kjøp? Vurderer derfor kjøp av denne om dagen, men lurer spesielt på en ting. Har ikke mulighet til å felle den inn, og ønsker heller ikke dette da vi er plaget med en del tyveri i havna. Spørsmålet er derfor om det finnes en enkel Snap off holder til denne for enkel avmontering, eller må den "skrues" ut av holder hver gang, og koble fra strøm og event. ekkolodd bak for hver gang? Mitt gamle Hummingbird lodd har en slik holder, hvor en knapp holdes inne og skjermen skyves av. Strøm og signal koblinger står da igjen i holderen. Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 29.Mai.2013 Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 tar jo 20 sekunder å demontere og montere, jeg gjør det hver gang, ikke noe stress. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Nils1 Svart 29.Mai.2013 Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 (redigert) Samme her. Har Garmin 526s - samme system for montering på bøyde. Funker helt fint - demonterer hver gang etter båten er k havn. Tar som ahamm sier kun et øyeblikk. Redigert 29.Mai.2013 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vanntett Svart 29.Mai.2013 Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Går kjapt på 720S. Kun en ledning. Strøm og ekkolodd sitter i samme pluggen. Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 30.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 Ok, takker. Da høres jo dette ut som en veldig grei løsning! Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 31.Mai.2013 Del på Facebook Svart 31.Mai.2013 en ledning og en skrue på min Garmin også.. slipper å friste dem med lange fingre... Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.