M/Y Ellen Marie Startet 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2005 ROC sertifikatet mitt er på vei til å gå ut. Er det noen som kjenner praksis ift. fornying; vil det holde med egen konsesjon, og dokumentert bruk av eget "fartøy" med DSC-radio ombord (dokumentert fra reder, som her er samme mann; megselv) Dersom den skulle være for tynn; Hva da med 100%stilling i kontrollrom på fast oljeinstallasjon i A1 området(dokumenterbart fra arbeidsgiver) med full GMDSS utrustning og radiostasjon i kontrollrommet? Er praksis slik at dette vil holde for fornyelse? Link til krav for fornyelse av ROC Disse er noe uklare, kanskje Jo-Eirik eller andre kan svare? M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Jo_Eirik Svart 6.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 ROC sertifikatet mitt er på vei til å gå ut. Er det noen som kjenner praksis ift. fornying; vil det holde med egen konsesjon, og dokumentert bruk av eget "fartøy" med DSC-radio ombord (dokumentert fra reder, som her er samme mann; megselv) Dersom den skulle være for tynn; Hva da med 100%stilling i kontrollrom på fast oljeinstallasjon i A1 området(dokumenterbart fra arbeidsgiver) med full GMDSS utrustning og radiostasjon i kontrollrommet? Er praksis slik at dette vil holde for fornyelse? Link til krav for fornyelse av ROC Disse er noe uklare, kanskje Jo-Eirik eller andre kan svare? M/Y Ellen Marie <{POST_SNAPBACK}> Hei Jeg vil tro at din stilling i kontrollrommet vil gi deg en fornying dersom det gir deg minimum 12 måneders fartstid iløpet av 5-års perioden, bruk av eget fartøy vil ikke bli godkjent. For sikkerhetsskyld ville jeg tatt kontakt med Sigbjørn Lian i Radioinspeksjonen i Stavanger som har dette som sitt spesialfelt. Sitér dette innlegget Jo Eirik Vee www.sjoassistanse.com Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 6.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2005 Hei Takk for kjapt svar. Lian blir kontaktet ved første anledning Mvh M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.