Josteinb Startet 2.Juni.2013 Del på Facebook Startet 2.Juni.2013 Hei, Som innflyttet fra nordvest så ønsker jeg å ha båt også her i Oslo - men for meg er litt av gleden det å pusse opp en slitt og billig båt. Jeg bor i leilighet på Oppsal og har naturlig nok ikke mulighet for å pusse på båten utenfor her - så det jeg lurer på, hvor kan man gjøre det i Oslo/Akershus? Må man spørre båtforeninger, eller finnes det andre steder man kan ha en båt stående i noen måneder? Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Båtforeninger er nok et bra sted å begynne. Har du båtplass? Det kan være litt vanskelig å få fatt i også, så søk om det i samme slengen. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Opplagsplassene på Skøyen og Karenslyst tar opp båter for vedlikehold etter 1. juni. Du kan stå hele sommeren med strøm og vann, men det koster litt pr. uke. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Herman Svart 3.Juni.2013 Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 Hvis du skal renovere en gammel båt trenger du lang tid. Da er ukesleie hos en båtforening uaktuelt. Jeg ville forhørt meg rundt omkring i området hos firmaer, bønder o.l. Du trenger et sted å stå som ikke gjør at du tenker på kronene når du lurer på hvor lang tid det tar. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Framtia Svart 3.Juni.2013 Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 Www.heromarin.no ... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
bare lek(k)er Svart 3.Juni.2013 Del på Facebook Svart 3.Juni.2013 Gyssestad på/ved slependen har egne "sommeropplagspriser" du kan velge mellom ukebasis (ganske dyrt) og langtid Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.