MR Swe Startet 4.Juni.2013 Del på Facebook Startet 4.Juni.2013 Hei, noen som vet om en som kan transporter en 26fot snekke mellom våler/Østfold til fredrikstad ? Trenger få ut båten i uken og ser på alternativ at få løftet den opp på en lastebil og transportert ut til fredrikstad, Sitér dette innlegget Link to post
Lars E. Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Uno på Nordic Crane i Fredrikstad. Har løfta båt i området i 30 år. Ikke kjappeste jeg har sett, men gjør det skikkelig. Sent from my iPhone using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 (redigert) Uno på Nordic Crane i Fredrikstad. Har løfta båt i området i 30 år. Ikke kjappeste jeg har sett, men gjør det skikkelig. (iPhone ) Feil av meg Redigert 4.Juni.2013 av evenR4u (see edit history) Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.