Jump to content

Jeg har solgt, så selger av min nye får solgt, så han får kjøpt...

Worry II

Recommended Posts

Grattulerer Worry.

Du var ikke den eneste som har sett på den i Kragerø, men har også siklet mye på den andre båten som ligger hos Marex, den er vel satt ned med 15/200.000 fra starten av nå.

Gått det ble Marex igjen da.

Selge å kjøpe er ikke så vanskelig, bare å gjøre som du har gjort (jeg i fjord,og en av de andre gutta innpå her nå nettopp)

Legge ut for rett pris, stikke fingern i jorda og tenke på hva vi selger, og sette en edrulig pris.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Takker, Benji ! Jeg fikk gratulasjon på morgenen i dag av forrige eier av båten din :smiley: Tror han ender opp med en 280 til neste år han også, eller hva Eyvind ?

Den som står hos Marex har vært på grunn. Reparert hos Marex, så sikkert i orden. Den lå ute i hele fjord til fantasipris. Tipper den gikk for 500 ?

Redigert av Worry II (see edit history)

Jeg kjenner til han som kjøpte den hos Marex. Her kom vel kjøp i orden i går. Den stod opprinnelig i 670, ble nedsatt til 550 og solgt under dette (for å si det sånn). Ny eier er meget fornøyd og skal hente den om noen uker, hjem til Karmøy. Så litt skjer det jo i markedet. Han solgte sin Nidelv 28 for 1 eller 2 måneder siden. Dette er allikevel noen av de få solskinnshistoriene, spør du meg. Det er fortsatt meget treeeeegt.

P.S: Gratulerer med ny båt. Din har hardtop. Det synes jeg er en god løsning. Blir litt mindre kalesje.

Redigert av Bergen dørk (see edit history)

mvh Bergen Dørk

Takker, Benji ! Jeg fikk gratulasjon på morgenen i dag av forrige eier av båten din :smiley: Tror han ender opp med en 280 til neste år han også, eller hva Eyvind ?

Ja eller han kan kjøpe min, om vi klarer å skaffe oss en 280 - han kjenner jo den godt -:)

Står vel en til hos Marex, til tett opp mot en mill, bare 3 av de som er laget med det utstyret vistnok.

280 er helt klart en spennende båt også for oss, så vi for se hva som skjer etter hvert, men den vi har i dag - som du kjenner - den er vi utrolig fornøyd med.

Det må da være verdens største 25 foter.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Jeg kjenner han som kjøpte den hos Marex.

P.S: Gratulerer med ny båt. Din har hardtop. Det synes jeg er en god løsning. Blir litt mindre kalesje.

Takker. Du får hilse han med Skalldyrkniven å gratulere med flott båt !

Hardtop er kjekt, men ikke når man er ute å kjører i strålende sol. Fordeler og ulemper, men det var ikke med på å avgjøre mitt valg.

Ja, Benji, enig ! Det finnes ikke romsligere 25-fotere enn Marex 77 Consul og Holiday. Fin den du har !

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...