Worry II Startet 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2013 Da sprekker vi markedet ! Jeg solgte min 25-foter i dag. Har kjøpt 28-foter ! Så han som solgte meg sin 28-foter kan kjøpe seg sin 33-foter.. Han som kjøpte min 25-foter solgte først sin 22-foter, så han som kjøpte den fikk frigjort sin 20-foter ! Så er ballen i gang ! KJØP / SELG ! :-) Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Gratulere så mye, og lykke til i ny båt. Den vil kle dere godt. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 5.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Takker All In ! Jeg er så glad i dag.. tenk.. selger og kjøper på samme dag. 4-ganger lykke det ? Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Gratulerer! Ble det Marex 280? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 5.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Hehe, ja Oteren, du har jammen i meg fulgt med ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 5.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Mitt råtips er at du vil bli strålende fornøyd, baksiden av den saken er at du nok vil bli hardt rammet av trefotsyken, minst! Samme produsent lager et nytt mesterstykke på 32-fot, bare et tips til neste båt...hehe Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 5.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2013 Ikke til under en halv sværig ;-) Jeg har fått drømmebåten min i ettermiddag. :-) Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Grattis Worry! Vet du lengta etter denne. Vedder dog på at du har 32AFT før 2016..... Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Gratulerer så mye Worry :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Key Freak Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Gratulerer! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Worry II Svart 6.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Takk så mye ! Min gode gamle hentes av ny eier i morgen, så hentes denne til neste fredag i Kragerø, var planen 2002-modell med Yanmar 184HK. Greit modifisert og til en pris jeg kan leve med. Her er noen bilder fra annonsen: Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Vakkert. Også med rett motor, da. Gratulerer så mye. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
-morten- Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Flott båt altså! jeg er ikke spess tilhenger av actercabinbåter men båten har tidløst design. Norsk kvalitet Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Arvid_A Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Gratulerer! Dette ser bra ut Worry II! Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Var det du som bremsa opp markedet ! Godt det løste seg Pen båt Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Worry II Svart 6.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Se her, ja !! Jeg tror vi satte i gang noe i går ! Backupbåten hos Marex er satt til "solgt" nå nettopp. Da ruller markedet Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Grattulerer Worry. Du var ikke den eneste som har sett på den i Kragerø, men har også siklet mye på den andre båten som ligger hos Marex, den er vel satt ned med 15/200.000 fra starten av nå. Gått det ble Marex igjen da. Selge å kjøpe er ikke så vanskelig, bare å gjøre som du har gjort (jeg i fjord,og en av de andre gutta innpå her nå nettopp) Legge ut for rett pris, stikke fingern i jorda og tenke på hva vi selger, og sette en edrulig pris. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Worry II Svart 6.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 (redigert) Takker, Benji ! Jeg fikk gratulasjon på morgenen i dag av forrige eier av båten din Tror han ender opp med en 280 til neste år han også, eller hva Eyvind ? Den som står hos Marex har vært på grunn. Reparert hos Marex, så sikkert i orden. Den lå ute i hele fjord til fantasipris. Tipper den gikk for 500 ? Redigert 6.Juni.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 (redigert) Jeg kjenner til han som kjøpte den hos Marex. Her kom vel kjøp i orden i går. Den stod opprinnelig i 670, ble nedsatt til 550 og solgt under dette (for å si det sånn). Ny eier er meget fornøyd og skal hente den om noen uker, hjem til Karmøy. Så litt skjer det jo i markedet. Han solgte sin Nidelv 28 for 1 eller 2 måneder siden. Dette er allikevel noen av de få solskinnshistoriene, spør du meg. Det er fortsatt meget treeeeegt. P.S: Gratulerer med ny båt. Din har hardtop. Det synes jeg er en god løsning. Blir litt mindre kalesje. Redigert 6.Juni.2013 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Benji Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Takker, Benji ! Jeg fikk gratulasjon på morgenen i dag av forrige eier av båten din Tror han ender opp med en 280 til neste år han også, eller hva Eyvind ? Ja eller han kan kjøpe min, om vi klarer å skaffe oss en 280 - han kjenner jo den godt -:) Står vel en til hos Marex, til tett opp mot en mill, bare 3 av de som er laget med det utstyret vistnok. 280 er helt klart en spennende båt også for oss, så vi for se hva som skjer etter hvert, men den vi har i dag - som du kjenner - den er vi utrolig fornøyd med. Det må da være verdens største 25 foter. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Worry II Svart 6.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Jeg kjenner han som kjøpte den hos Marex. P.S: Gratulerer med ny båt. Din har hardtop. Det synes jeg er en god løsning. Blir litt mindre kalesje. Takker. Du får hilse han med Skalldyrkniven å gratulere med flott båt ! Hardtop er kjekt, men ikke når man er ute å kjører i strålende sol. Fordeler og ulemper, men det var ikke med på å avgjøre mitt valg. Ja, Benji, enig ! Det finnes ikke romsligere 25-fotere enn Marex 77 Consul og Holiday. Fin den du har ! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Hardtop gir mindre slitasje i cockpit grunnet mindre fuktighet og lekkasje fra kalesje, er min erfaring + at det er lunere på de kalde, regnfulle og gufsete dagene. Skalldyrkniven, ja. Et forferdelig navn. Marex har lovt å fjerne det til han henter båten. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Worry II Svart 6.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Skalldyrkniven, ja. Et forferdelig navn. Marex har lovt å fjerne det til han henter båten. Det er jo greit hvis man har flere planer om å gå på grunn fremover, da Tipper den hadde blitt solgt raskere uten det navnet, åsså så svært !! Ikke mulig Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 (redigert) Jeg forsto det vel slik at annonse inkl navn var til den nåværende kjøpers fordel, for å si det slik + garanti fra Marex inkl tekniske tester før overlevering. Hva de forøvrig har gjort kjenner jeg ikke så mye til, men ny eier virker fornøyd både med båt og kjøp. Redigert 6.Juni.2013 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bergen dørk Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Ja, idag er vi jo spent på rapporten om nyebåten, Worry! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.