Ksveggen Startet 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2013 Som topic sier, har DTS nett og System View. Vil gjerne ha 2 analoge instrumenter også, noen som har koblet til dette? Tenkt utseende på dash... Sitér dette innlegget Link to post
bella580C Svart 6.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 System View er ikke det dyrt ? Lyst på det jeg. Lurer på om du ikke må ha en overgang til analoge instr. Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
Ksveggen Svart 6.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2013 Dyrt er det, men himmla kjekt å ha!:) Ingen andre som har System view her da? Har diverse ledningsnett å ta av bla. "Analog Instrument Harness" og "Tach/Speedo Harness".. Men spekulerer på om det må monteres Terminator Resistorer noen plasser..:p Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 7.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2013 Tenker du på de 2 hvite på bildet som de analoge? For disse er vel digitale, med analog visning på skiven? Mine slike SC1000 instrumenter har digitale seriekontakter på baksiden som går til "Junction box". System View bruker vel også en tilkobling på "Junction box"? http://www.cmdmarine.com/Products/drawings_wiring/4082042.pdf http://www.cmdmarine.com/Products/drawings_wiring/4082058.pdf Men om du mener 2 helt analoge instrumenter du ikke har på bildet, så vet jeg ikke. Men selve motoren er jo for så vidt fortsatt analog før "Vessel interface panel". Så egne ledninger direkte til motor/utstyr/sensor er kanskje påkrevd? Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Ksveggen Svart 8.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Målerne er vel forsåvidt digitale med seirekontakt bak til junktion box, men er kun interiserert i å ha den "analoge" visningen på de. Har jo all himmelens data på system view'ern. En vil jo med disse få to muligheter for instillinger, kalibrering, etc... Tenkte det kanskje ble noe krøll da... Gjorde litt i kveld å, turte ikke montere målerne for jeg får sett om de virker slik jeg vil:) Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Har ikke fått gått så veldig inn i menyene på mine SC1000 instrumenter. Men tror ikke de kan sende ut data. Tror de bare er mottakere. Så eventuelt kalibrering opp i mot givere er nok internt i instrumentet. Og skal ikke ha noe innvirkning på andre instrumenter i systemet som kan vise den samme dataen. Men der er jeg ganske usikker. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.