Slakaball Startet 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2013 Trenger å kjøpe nye kart før ferien og lurer på om noen her kan si litt om kart-pakkene fra NV Verlag kontra de tradisjonelle norske båtsportkartene. Har aldri vært borti de kartene selv. Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Bruker selv de digitale kartene fra NV Verlag og er svært fornøyd med disse. Kartpakkene med kart og cd er nytt i Norge, men har vert på markedet noen år for Sverige. Sitér dette innlegget Link to post
Slakaball Svart 8.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 De digitale kartene er et supplement for meg da jeg er litt "old school" og liker best papirkart. Størrelsen på papirkartene, hvordan disse er heftet sammen ol. lurer jeg på.. Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Hei Husker ikke leverandøren av mine papirkart, er typen de selger på de fleste marinaer/ båtutstyrs butikker ( ligger i ei plastlomme) Disse nyeste kartene i målestokk 1:50 000 er i mine øyne ubrukelige. Det er så mye infomasjon på dem at det ikke er mulig å bruke om en skal inn i trange leder. larss Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Noe av det beste kartene. Kjøpte elektroniske, med papir og lospakke for svenskekysten for ca 795 krhttp://www.nautiskfritid.no/Reiseplanlegger/Europa/Norden/Hele-Sverige/Stroemstad-Varberg-T5 Registerer du deg får du oppdatering på PDF på mail ved endringer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.