ezach Startet 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2013 Jeg har problemer med å finne rett armer til vindusviskerne. Motoren er slik: Festet til viskerarmen er slik: Hjelp? Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 8.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Det synes for meg at det skal være en hylse med litt grovere splines (tusenspor) som er presset på akslingen har løsnet og fulgt men pusserarmen Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 8.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2013 Det synes for meg at det skal være en hylse med litt grovere splines (tusenspor) som er presset på akslingen har løsnet og fulgt men pusserarmen Nei. Pusseren på styrbord side er identisk og fungerer. Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 9.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 Hei.Det kan se ut som en vanlig bilarm kan passe.Ligner veldig. Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 9.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 Men hos forhandlere er svaret at det ikke finnes noe standard... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 Den er klin lik det som var på min mini fra 71, altså festet. Ville målt og tatt en tur på høggern. Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 9.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 Den er klin lik det som var på min mini fra 71, altså festet. Ville målt og tatt en tur på høggern. Har tenkt tanken, men de stenger før jeg er ferdig på jobb... Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 9.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 Da har jeg kuttet litt av røret som akslingen går i, funnet en pusserarm med settskrue, eller en med mest mulig gods i og boret opp. Boret og gjenget for en settskrue fra siden og mot akslingen . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.