jensemann2 Startet 9.Juni.2013 Del på Facebook Startet 9.Juni.2013 Trenger tips til godmusikk/partymusikk å legge til spillelista for båtsesongen 2013:) hva hører dere på? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 9.Juni.2013 Del på Facebook Svart 9.Juni.2013 Dj broiler - vannski Haha.. Nesj.. Dire straits, postgirobygget osv funker.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Woody Svart 9.Juni.2013 Del på Facebook Svart 9.Juni.2013 Frank Zappa. Fungerer til alt. Skremmer bort trekkspillere og annen akustisk forsøpling. :lol: Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Guest Avmønstret# Svart 9.Juni.2013 Del på Facebook Svart 9.Juni.2013 Frank Zappa. Fungerer til alt. Ankommer i trebåt og fyrer opp med Zappa. Kodus! :-) Men er forøvrig i mot lydforurensning når man ligger i havn med andre. Musikk jeg hater fra alle hold, også andre båter er alle varianter av danse/svensketopper og alle varianter av trance/dance greier med teite smurfestemmer samt alle varianter av hits for kids. Resten kan jeg leve med. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 9.Juni.2013 Del på Facebook Svart 9.Juni.2013 (redigert) Dj broiler - vannski Skikkelig gromlåt dette Fikk klager på at jeg spilte den sangen for høyt i havna hehe. Jeg trodde ikke at det var noen andre der den kvelden. Redigert 9.Juni.2013 av Kaptein Fredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.