seviste Startet 9.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2013 Hei! Har fjernet alle 12 rutene i båten, skal bytte vinduspakkninger, jeg klarte og knuse en av siderutene og hadde en igjen. så har jeg en fosterbror som var litt overivrig når han skulle hente noe, og klarte selvfølgelig og tråkke på ruten, så den er i 60 biter mildt sagt. så nå lurer jeg på hvordan jeg skal gå frem når jeg skal måle vinduskarmene i båten for og finne rett mål, sånn pakkningene passer i mellom ruten og båt "veggen" Beklager på det høyeste at jeg ikke er så veldig flink og forklare.. hehe På forhånd: Tusen takk for Svar Mvh: Svein Endre Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 9.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 Lag en pappmal av hullet ruten skal inn i og se på en av de andre hvor stor avstanden mot åpningen er, trekk denne ifra pappmalen? Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
seviste Svart 9.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2013 Takk for kjapt svar! =) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.