larsen2000 Startet 10.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2013 Leser om stup i leiepris for båtplasser om dagen. Noen som vet hvilken marina som i utgangspunktet har lavest pris på strekningen Solvik - Holmen? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 10.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2013 Det må vel være en båtforening med noen utleieplasser. F. Eks Lakseberget. Men der er det ikke så mye igjen å velge i. Billigst kanskje bøyeplass. Men i dagens marked florerer det jo med muligheter på finn? Sitér dette innlegget Link to post
westbas 89 Svart 10.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2013 Se på lakseberget.no, nettsiden sier at de har ledige plasser . Eller ta et søk på finn. Hvis du strekker deg litt lenger, til Leangbukta, finner du helt sikkert noe Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 11.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2013 litt sladrepriser fra venner en venn fikk båtplass nå på strand, 4 meter, 7000 uten vakt en annen på laksebergnet, 4 meter 6500 uten vakt dette er tall fra forrige uke jeg gav selv i år 11500 for 3.5 på solvik i april en venn gav i feb 12500 for 4m på lakseberget en 5m på solvik for 21000 uten vakt i mai Personlig mener jeg lakseberget er den dårligste havna du kan ligge i, og bør unngås, ref parkering, og skitt/støy + gangavstand Hvor du bor/jobber vil nok i hovedsak diktere hvor du legger båten slik jeg ser det, alle er ganske likt priset, solvik ligger nok 500-1000 ish over de andre, men er verdt det for meg og min bolokasjon Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 11.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2013 Fikk pris fra Holmen slipp på 10 500,- for 2,5m nå. Spinndyrt og ikke helt i tråd med siste tids skriving i presse om dumpingpriser på båtplasser.. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2013 (redigert) De større havnene har nok satt seg på en pris mens private nok er mere medgjørlig og innser at f.eks 5000 er 5000 mer enn ingenting. Med andre ord er mitt råd å bruke finn.no og forhandle frem en best mulig avtale med en privatperson, ikke båthavn eller profesjonell aktør. Redigert 11.Juni.2013 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
larsen2000 Svart 11.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2013 Ah, takk for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.