M/S Kobben Startet 10.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2013 Er det noen intresse i å få til et D5L kurs i Sunnhordaland? Tenker Bømlo/ Stord eller Sveio området. Båtskolen Poseidon kjører et kurs i Haugesund til høsten, men hadde vært greit å hatt det lokalt. Mr poseidon kan holde et slikt kurs, med nok påmeldte. Pris mellom 15000.- og 18000.- alt etter antall påmeldte. Det er inkl alt materiell og seiling. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2013 Følgende er mine antagelser ! ...det vil ila seinsommer/høst trolig bli behov for D5L kursing av båtførere til Sjøredningskorpset Sunnhordland sine nye båtførere. Eg vil anta at det då må bli mest aktuelt å få Poseidon opp til feks Leirvik på Stord. Det bør då være mulig for utanforståande å melde seg på. Båtførere er ikkje avklart ennå, men det er ein prosess RS heldt på med no. Så behovet er ikkje avklart. Men det er der. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
M/S Kobben Svart 10.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2013 Har tenkt den tanken jeg også.. Trengs ein god del skipsførere der.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.