cektopa Startet 10.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2013 Hei Jeg har tettet et slangehull som er over vannlinjen på seilbåten. Når jeg nå snart starter å seile vil den jo fra tid til annen være under vann. Jeg har tettet den med glassfiber fra innsiden og epoxy for og fylle inn selve hullet med. Jeg pusset ned litt på utsiden og lagt på gelcoat og pusset det ned litt. Jeg ble plutselig i tvil om jeg skal legge på epoxy primer utenfor dette, eller om jeg skal slipe vekk gelcoaten og legge flere lag med epoxy primer istedenfor? Har sjekket forumet her, men har ikke helt funnet formelen for hvordan jeg skal gå frem?? Sitér dette innlegget Link to post
cektopa Svart 11.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2013 Hvis noen har peiling på dette så hadde det vært topp med svar, skal sjøsette på søndag Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2013 Over vannlinjen er det ikke behov for epoxyprimer. Så det er bare å sjøsette. Håper du har lagt noen lag med duk på innsiden så ikke proppen bare løsner da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.