Guest Avmønstret# Startet 11.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2013 Fikk akkurat en kulørt greie på over 100 sider i posten. Mye reklame men i all hovedsak et dårlig båtblad og et par klistremerker samt en giro på et eller annet beløp men siden jeg vet jeg ikke skylder penger så gikk den i søppla sammen med reklame for en vakuum-maskin... (?) Meldte meg inn i småbåtregisteret for en stund tilbake, er det derfor jeg får dette? ----------- Og hvem betaler for utsendelse og produksjon av dette dårlige bladet? Er det sånt som dette medlemsavgiften går til? Og hvorfor i alle dager skal RS konkurrere med norske båtlad som såvidt klarer å overleve? Ser at det står kr 69,- utenpå bladet, da kan de vel heller starte opp for seg selv og se om noen gidder å kjøpe et båtblad med ei skidame på forsiden i stedet for et av de kommersielle båtbladene som finnes. Om jeg vil ha båtblad så kjøper jeg det selv for da kan jeg velge og vrake i et stort utvalg. Jeg er så gammel at jeg fortsatt er fornøyd med at feks forsikringsselskapene har sluttet å sende svære stabler med papir/vilkår osv til meg, men nå har jeg altså meldt meg inn, etter tvang fra forsikringa, i RS og ender opp med et dårlig båtblad, reklame for vakummaskiner, giroer som jeg ikke skjønner hvorfor de sender, dvs en anseelig mengde søppel. Jaja, kan vel se på det som et arbeidsmarkedstiltak, det holder nok en del folk i arbeid, de får lønna si og hjula går rundt. Men går det an å reservere seg mot at de sender masse papir til meg? Har fått medlemskortet mitt og er såre fornøyd med det. Om det vil ha bilder av flere skidamer i gummibåt så kan de legge det ut på nett eller noe. Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 11.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2013 Mye reklame Og hvem betaler for utsendelse og produksjon av dette dårlige bladet? Regner med det er en sammenheng mellom all reklamen og spørsmålet om finansiering. Selv liker jeg bladet til RS, mye stoff om sikkerhet som jeg er veldig opptatt av, mindre om nye dyre båter som jeg aldri vil få råd til. Skal nevnes at jeg nærmest er immun mot reklame. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
ivar Svart 11.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2013 er nok annonsene som betaler moroa - og sikkert nok til at RS sitter igjen med litt overskudd. Er selv med i Norges Jeger- og fiskerforbund, her kan man heller ikke velge bort medlemsbladet Jakt & Fiske om man finner det aldri så uinteressant. Medlemsmassen på rundt 100.000 er no alt for verdifull i form av annonseartikler til det. Kjenner også flere hvor bladet går rett i søpla uten engang å komme ut av plasten. Har foreslått å legge om til abonnement på nett for de som ønsker det,men det vil de ikke, er vel redd for å tape inntekter da.... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
littmild Svart 12.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2013 Nå fikk jeg det i posten, og GJETT OM jeg ble glad! Med "forsidepiker" som dette kan man da ikke klage? Det gjør ikke jeg ihvertfall! Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Mix Svart 12.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2013 :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2013 Veldig bra. Jeg klarer ikke å se bort fra hvor malplassert det er med ei skijente fra ei fjellbygd(?) på forsiden av det bladet, men det kan jo være en slags ironisk humor ute å gå hos redaksjonen. I det minste hadde hun en redningsvest på så det reddet jo det maritime tilsnittet. Hvor skal RS ferden gå videre? Badedraktspesial med og uten redningsvest? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 12.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2013 ..Hvor skal RS ferden gå videre? Badedraktspesial med og uten redningsvest? Ja, ja, JA :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 13.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2013 Nosense båtmagasin! Reklamesøppel! Har betalt totalmedlemskap i mange år....føles bortkastet. Har tilkallt de en gang pga tau i propellen, lite de kunne gjøre da de ikke hadde dykker ombord. Resulterte i at de slepte oss 50 m til land hvor kameraten min selv dykket ned og fikk vekk tauet i 14 graders sjøtemp. Det var vel et oppdrag de helst ville glemme fort, men ikke vi... Følelsen en sitter igjen med er å betale for en Mercedes og få en trehjulsykkel tilbake Eneste høydepunktet med siste magasin var forsidepiken T J Tror jeg kutter hele medlemskapet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.