larsen2000 Startet 11.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2013 Har to luker uten lås i min Askeladden. Finnes det en enkelt måte å montere lås på disse slik at jeg kan ha ting der når båten er på båtplass? Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 15.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 Noen med gode tips her? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 15.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 Hengelåsbeslag er jo enkelt. Men det spørs om du vil ha noe sånt utenpå. http://www.maritim.no/smabeslag/beslag-og-hengsler/hengelasbeslag Eller bare en løsning av typen panserlås kanskje? En pinne som kommer ut gjennom et hull i lokket. Kan sette hengelås i denne når du skal låse. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 15.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 Hei Vil du det då? Får du ubodne gjester får du ikkje berre tjuveri, men skadde luker òg. Ask Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 15.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 Jeg hadde innbrudd i min 475.. Heldigvis var alt i orden da det ikke var låst.. De to lukene du har bilde av sto åpne.. Du får låse inn det viktigste i rommet under førerplass og akter. De er vel låsbare? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
larsen2000 Svart 16.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2013 Får vel ikke forsikring når det står ulåst? Lange ting som fiskestang, vannski etc går ikke inn andre steder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.