Comforthe Startet 11.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2013 Hei godt båtfolk, Da har jeg endelig skaffet meg båtplassen.no vimpelen. Nå er jeg på jakt etter en mindre flaggstang å ha den i. Tenkte å montere en på hver side av hardtoppen min - en til båtplassen vimpelen og en til gjesteflagg. Jeg mener å ha sett en passende flaggstang på maritim for en god stund tilbake, men nå finner jeg ingen ting. Noen som har noen gode forslag? Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Dykker Svart 12.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2013 http://www.marineshop.no/Interiør-Eksteriør/Flagg-/-Flaggstang/Vimpel/iLAS-Vimpelastang-Høyde--410mm-115374-p0000168946.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 12.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2013 Perfekt, takk skal du ha! Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Tox Svart 12.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2013 Jeg kjøpte mine på nettbaat.no Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 1.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2013 (redigert) Takk for gode tips. Jeg endte med å bestille fra Heroldt Andersen i Tønsberg. Kom på ca 250 kr stanga (40 cm syrefast). Se bilde med baatplassen vimpel. Redigert 1.Juli.2013 av Comforthe (see edit history) Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.