Jump to content

Seatr@cking - bruksanvisning

Fantino

Recommended Posts

Er nettopp ferdig med å montere Seatr@cking i båten. Som vanlig et slit når ledninger skal trekkes i hytt & pine :headbang: . Koplingsskjema som fulgte med var greit, men jeg mangler en skikkelig bruksanvisning for systemet. Har sendt en henvendelse til Autotrap, men har ikke all verdens tro på det, da den ikke er lagt ut på hjemmesida.

Noen som har erfaring med systemet så langt/har klart å få tak i en god bruksanvisning?

Uttesting av systemet var et slit, pga. lagtid på SMS-meldinger, samt at de kommer i prioritert, og ikke i kronologisk rekkefølge. Endte opp med å holde konstruktør Makarov på tråden en halvtimes tid mens han monitorerte meldingene som tikket inn på sentralen. Da det virket var jeg så happy :flag: at jeg glemte å påpeke at dette bør det pinadø lages en bedre veiledning på.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...