Jump to content

Seatr@cking - bruksanvisning

Fantino

Recommended Posts

Er nettopp ferdig med å montere Seatr@cking i båten. Som vanlig et slit når ledninger skal trekkes i hytt & pine :headbang: . Koplingsskjema som fulgte med var greit, men jeg mangler en skikkelig bruksanvisning for systemet. Har sendt en henvendelse til Autotrap, men har ikke all verdens tro på det, da den ikke er lagt ut på hjemmesida.

Noen som har erfaring med systemet så langt/har klart å få tak i en god bruksanvisning?

Uttesting av systemet var et slit, pga. lagtid på SMS-meldinger, samt at de kommer i prioritert, og ikke i kronologisk rekkefølge. Endte opp med å holde konstruktør Makarov på tråden en halvtimes tid mens han monitorerte meldingene som tikket inn på sentralen. Da det virket var jeg så happy :flag: at jeg glemte å påpeke at dette bør det pinadø lages en bedre veiledning på.

For de som har lidd av samme frustrasjon som meg: Jeg fikk en sak fra Autotrap som gir en litt bedre beskrivelse av betjening. Hvis noen vil ha den kan de droppe en mail (husker _aldri_ å lese IM). Adressen skal ligge i profilen.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...