jat Startet 9.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2005 Nybåtspøkelset har vært på besøk i det siste og lurer derfor på om det er noen som har erfaringer/sladder om: Nordic Oceancraft 33 tidligere Nordan 1000 og enda tidligere Unique 30. Jat Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2005 Hei Jat Jeg har en Unique Ever 33 fra 2002, som i dag er Nordic Oceancraft 1150, og som i sin tid var storesøsteren til Unique 30. NOC er de tidligere Nor-Dan båtene, som Nor-Dan overtok etter konkursen hos Unique i Skjeberg. Vi vurderte tidligere Nor-Dan 1000/1100 når vi tittet på den høsten 2003. Praktisk båt med bra fartspotensiale, og fine løsninger. Ble litt skuffet over finish i båten, men så på messen på tirsdag at de nye båtene har fått en kraftig nivåhevning, og fremstår som veldig fine. Det er gjort endringer under vannlinjen i forhold til min båt, og de har et nyutviklet undervannsskrog, og har fått en mye større badeplattform. Badeplattformen kan man like eller la være, men den er uansett større en den på min båt. Noe av det vi falt for når det gjelder båten er fartspotensialet med en motorinstallasjon og løsningene med pantry ute i cockpit. Dette har jo vært behørig omhandlet her i en annen tråd, så her er det smak og behag som gjelder. Send meg en IM med telefonnummer så kan vi ta en prat Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.