Vedvards Startet 13.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2013 Har tatt av (og kjøpt nytt) eksosbend, men det er et bra rustangrep på flensen til turboen.... Her skal vel eksosbendet bare ligge inntil og bli holdt på plass av en spesialklemme. Rusten på turbo flensen er så mye at jeg tviler på at det blir tett. Vanskelig å få tatt gode bilder av dette - trangt oppi inni der serru...... Er det noen som har noen gode råd? Vet at dette er en svakhet på VP og jeg tviler på at jeg er førstemann som havner opp i dette, men jeg finner ikke noen tråd på det på BP. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 (redigert) Mercruiser har pakning mellom turbo og bend. Mulig du kunne brukt den, hvis du finner en i rett dimensjon. Se del nr 2: https://www.mercruiserparts.com/Show_Pictures3.asp?dnbr=898181&ivar=images/COMMON/17056.png&inbr=11868&bnbr=120&bdesc=Turbocharger+and+Exhaust+Elbow Redigert 14.Juni.2013 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Jakob T Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Har brukt monteringspasta for eksosanlegg med godt resultat,etter nøye reingjering Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 14.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Har brukt monteringspasta for eksosanlegg med godt resultat,etter nøye reingjering Noe spesielt merke som er bedre enn andre? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2013 Husker ikkje merke,kjøpte på bilverksted.Filte flensen pa turboen plan så rustfri som mulig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.