tlangset@msn.com Startet 14.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2013 Hei alle båtfolk. Jeg har ett problem jeg har skiftet topp pakning på min YANMAR YSE 12 Liggende ensylinder det kommer diesel inn til motor og ikke luft i rør. Før jeg skiftet topp pakning så måtte den startes med startgass, så hvis det er noen her som har peiling på hva det kan vere for noe galt så tar jeg i mot gode råd. (PS) Jeg har ikke startet den med startgass da jeg ikke liker å bruke det på diesel motor det var forige eier som brukte det. Sitér dette innlegget Link to post
tlangset@msn.com Svart 15.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 Er det ingen som peiling her Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 15.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2013 Hei Er lenge siden jeg var borti disse motorene. Du skriver at du har fått luftet godt, så da kan en utelukke det. Diseltank fødepumpe,og filter er ok? Når du først hadde av toppen, sjekket du ventilene da ? , ellers så er det ventilklaringen som kan være gal. Om du ikke har løsnet eller tuklet med diselpumpen er det vel ikke noe tenningsfeil vil jeg tro. Lykke til larss Sitér dette innlegget Link to post
tilinfo Svart 27.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2013 Fant du ut av dette? Jeg har en tilsvarende motor som heller ikke starter etter vinteren... (selv med startgass) Sitér dette innlegget Link to post
KåreBjarne Svart 8.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2020 Noen som har funnet ut av detta? Har også en som ikke fyrer med startgass.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.