Lars. AS Startet 15.Juni.2013 Del på Facebook Startet 15.Juni.2013 Hei alle sammen.Jeg har nylig kjøpt meg en triton 225. Har forstått at det ikke går så mangen av denne type båt i Norge. Jeg personlig er meget fornøy, utrolig lavt forbruk.Men spørsmålet mitt er som følgende: Finnes det en solseng som passe på baugen på denne båten??Har hørt rykter om at det skal være en solseng som kan festes på baugen med permanente fester??Slik at jeg kan ha slike bikini damer i baugen, nett som på film Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 15.Juni.2013 Del på Facebook Svart 15.Juni.2013 Solseng kan evt lages.. Vanskeligere å finne de slanke brune bikinidamene:) men det hender seg det også;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
bella580C Svart 15.Juni.2013 Del på Facebook Svart 15.Juni.2013 Tro om ikke en slik jeg har passer. Har du bilde av fordekket ditt ? Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
Lars. AS Svart 16.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2013 Hei Galaks, tror du ikke det koster på milioner ? :PHei Galaks. skal hive inn et bilde ;) Da har eg jeg lastet opp 2 bilder Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Du kan høyre med Schaefer Boats tidlegare North Atlantic Boats om dei har ei liggande frå då dei importerte Triton. Trur dei kosta rundt 3000 då. Sitér dette innlegget Link to post
Lars. AS Svart 30.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2014 Hei, og beklager for sent varsel.Jeg fikk tak i solseng på baugen til min Triton 225 fra www.naboats.noDet kostet ikke mer en ca 7500 Men men, koster å være kar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.