Sonata 7 Startet 9.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2005 Jeg syntes dette er en genial ide, dem som har funnet på dette har gjort no stort innen båt. Siden jeg er ganske ung, er det fint for meg og lese og spørre her om forskjellig ting jeg lurer på. Det med et treff høres veldig alright utl. Takker til alle som har vært med og lage dette konseptet og de som er her inne og svarer på forskjellige spørsmål... Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 9.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2005 Hei! Du er velkommen på forumet og hyggelig å høre at du synes dette er bra. Det synes jeg òg Jeg henger meg på og takker alle som bidrar med gode og hyggelige meldinger, enten det er spørsmål, svar eller synspunkter forøvrig Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2005 Siden jeg er ganske ung, er det fint for meg og lese og spørre her om forskjellig ting jeg lurer på. <{POST_SNAPBACK}> Og siden jeg er ganske gammel, nei, - mange år, snart 62, er det spesielt nyttig for meg å lytte til de som er yngre enn meg! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 9.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2005 (redigert) Jeg syntes dette er en genial ide, dem som har funnet på dette har gjort no stort innen båt. Siden jeg er ganske ung, er det fint for meg og lese og spørre her om forskjellig ting jeg lurer på. Det med et treff høres veldig alright utl. Takker til alle som har vært med og lage dette konseptet og de som er her inne og svarer på forskjellige spørsmål... <{POST_SNAPBACK}> Velkommen nabo! Har du båten liggende ute, eller skal du i gang med vårpussen snart? Ligger også i Sætre-havna og skal sjøsette 11. april. Har holdt på med oppussing i hele vinter. Vi sees sikkert i havna etter hvert. Hilsen Astor Redigert 9.Mars.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sonata 7 Svart 10.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2005 Velkommen nabo! Har du båten liggende ute, eller skal du i gang med vårpussen snart? Ligger også i Sætre-havna og skal sjøsette 11. april. Har holdt på med oppussing i hele vinter. Vi sees sikkert i havna etter hvert. Hilsen Astor <{POST_SNAPBACK}> Jeg har desverre båten på land helt innerst så det blir ikke sjøsetting før 22 april på meg Ja vi sees sikkert!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.