Dreamer Startet 16.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2013 Noen som vet hvor det ble av M/K Skjellfjord, hjemmehørende i Vesterålen og senere solgt til Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 17.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2013 Ingen som kjenner til denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Mosgren Svart 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 M/K Skjellfjord har jeg hatt gleden av i 29 år , men er no solgt og hjemmehavn i Ørstad Sitér dette innlegget Link to post
Skjellfjord Svart 9.Februar Link til dette innlegget Svart 9.Februar MK Skjellfjord havnet i Volda noen år, men er nå i Bøfjorden. Skal restaureres og brukes. Opprettet FB-gruppe. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 1.Mai Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai "Dreamer" er navnet på min båt. Det var jeg som etterlyste gamle "Kåre". Grunnen til etterlysningen var at jeg skulle holde et foredrag på Flatøy om livet på fyret, og postruten var jo en viktig aktør i den sammenheng. Steinar Øksengård. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.