Patrik. Startet 16.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2013 Hei. Har en Farymann diesel med en starter som begynner å fuske litt. Noen som vet om hvor en kan få tak i ny eller overhalt. Har vært i kontakt med Reinhardt i Kristiansand. Men 3,500 - 4,500 for en ny brukt starter frister ikke. Blitt tipset om å oppsøke et vikleverksted. Noen som vet om noen slike verksteder på Østlandsområdet og eventuelt hvor mye det koster å overhale en starter? Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 16.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2013 Fredrikstad Vikleverksted AS - 69311590, vikleverksted av godt gammelt slag. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Patrik. Svart 16.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2013 Takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 17.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2013 Prøv å skifte børstene først! Sitér dette innlegget Link to post
Patrik. Svart 17.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2013 Oki, skal forhøre meg litt rundt. Ellers fant jeg faktisk et firma via ebay som selger den originale Bosch starteren med samme serienummer som på min gamle til ca.200. Men får en overalt den gamle til en grei pris så er jo det like greit :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.