barx Startet 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2005 jeg har lyst til å koble vhfen til lydanlegget (forsterker/ div høytalere) i båten. jeg ønsker meg i den forbindelse en dings som automatisk skrur av signalet fra cd/fm-radio hvis det er trafikk på vhfen. ser for meg en boks med to innganger (vhf og cd/fm-radio) og en utgang (til forsterker), der den ene inngangen har prioritet. finnes noe slikt å få kjøpt, evt har noen med peiling på elektronikk forslag til en enkel krets? barx Sitér dette innlegget Link to post
Lme Svart 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2005 jeg har lyst til å koble vhfen til lydanlegget (forsterker/ div høytalere) i båten. jeg ønsker meg i den forbindelse en dings som automatisk skrur av signalet fra cd/fm-radio hvis det er trafikk på vhfen. ser for meg en boks med to innganger (vhf og cd/fm-radio) og en utgang (til forsterker), der den ene inngangen har prioritet. finnes noe slikt å få kjøpt, evt har noen med peiling på elektronikk forslag til en enkel krets? barx <{POST_SNAPBACK}> På nyere stereoanlegg er det jo en egen senseleding som kobles sammen med mobilhandsfree. Hvis du har en sånn (ofte blå?) kan du jo forske litt på det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.