oddgeir Startet 18.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2013 Jeg skal være med i Convoy 2013 fra Karmøy til Orknøyene den 29. juni, og lurer på å leie en redningsflåte på Karmøy eller omegn. Finnes det noen som leier ut slikt på de kanter av landet? Jeg kunne leid fra Seatronic i Moss, men siden vi blir borte i tilsammen 4 uker, blir det unødvendig dyrt. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
lano2 Svart 14.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2023 Vil ikke det ta fryktelig lang tid å padle helt fra Karmøy til Orknøyene i en redningsflåte ? Lei heller en båt ! Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 14.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2023 Vi har leid fra et firma på Husøy. Husker ikke hva det het, men du finner det like ved opplagsplassen. Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
index Svart 15.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2023 Sun Flyer skrev On 14.6.2023 at 14.13: Vi har leid fra et firma på Husøy. Vis hele sitatet Dette er jo ti år siden, så jeg tipper han er tilbake nå;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sun Flyer Svart 17.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2023 Det kan jo fort ta litt tid.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Maika Svart 17.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2023 Ser han ikke har postet siden da, men var innom forumet i fjor, så han sjekker vel jevnlig om det har kommet svar.. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 19.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2023 Ja, de nye redningsflåtene er vel utstyrt med wifi, så han sjekker vel her når han tar en pause i padlingen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.