Herman Startet 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2005 (redigert) Maritimt bruktmarked! Har du kjelleren full av båt-ting du ikke trenger – men som andre kan ha nytte av? Kunne du tenke deg litt ekstra penger til vårpussen? Mangler du noen deler til årets båtsesong? Da er vårens maritime bruktmarked midt i blinken for deg! Lei et bord på vårt marked og selg dine ting; motordeler, tauvirke, redningsvester, reservedeler, navigasjonsutstyr, fendere, verktøy, kjøkken- og baderomsutstyr, sjøkart, maritim litteratur… Hvor? Skur 28, Nordre Akershus kai (ved ”Børøysund”) Når? 12.3.05, kl. 11.00 – 16.00 Pris pr. salgsbord: 100,- (hele dagen) Stedet er lett tilgjenglig med bil (for av- og pålessing). Parkering etter avtale. Bord og stoler finnes. Mulighet for strømtilkobling. Brus, kaffe, boller, sveler, baguetter og pølser kan kjøpes på stedet. Med andre ord: Du trenger bare å ta med deg det du ønsker å selge, og to armer til å bære hjem du du har kjøpt! Arrangører er Kystlaget Viken og Norsk Båtboerforening. Vi har begrenset antall plasser, så meld deg på raskt! For påmelding, mer informasjon eller spørsmål, kontakt Tore G. Jacobsen, tore@kystlag.net, tlf. 90 77 03 01 Carin Leffler, carin.leffler@fivh.no, tlf. 99 53 02 45 ------------- I dette ligger det selvfølgelig at det er mulig å KJØPE noe også. Møt opp og skaff deg det du ikke hadde råd til å kjøpe på Båtmessa! Undertegnede skal rote gjennom skott og luker, og lette skuta for langturutstyr og en del "kjekt å ha". Redigert 10.Mars.2005 av Lars_Herman (see edit history) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
GeirKS Svart 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2005 Bra tiltak! Dessverre blir det litt kort varsel for meg... Jeg har bedt Suzuki spane etter CQR, Bruce og kjetting for meg. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2005 Oi,- dette hørtes spennende ut! Tror egentlig ikke jeg trenger noe som helst, men man vet jo aldri hva man får lyst på Ikke tror jeg at jeg vil selge noe heller, men vi får nå se... Men det var et spennende initiativ Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2005 Huff & huff, har jeg råd til å gå hit mon tro ? ( eller skal jeg si; har jeg råd å la være.. ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GeirKS Svart 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2005 Du skal sikkert bort i båten og rydde litt allikevel..., da er du jo i nærheten. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2005 Eller vent til Baatplassen-treffet i Horten. Da vil vi lage et Maritimt Bruktmarked. Og det er gratis! For dere som ikke rekker dette i Oslo. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Suzuki Svart 11.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2005 Skalvise; en dregg m/kjetting ( tung sak ), daumann, deler til en portlight, en 12V lampe som ikke er spes. fin ( synes jeg ), litt slangenippler i messing ( nye ), en defekt autopilot ( delepilot ? ) en rar kran, plastboks-ting. Hva mere finnes her på loftet tro ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Herman Svart 11.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2005 Skalvise; en dregg m/kjetting ( tung sak ), daumann, deler til en portlight, en 12V lampe som ikke er spes. fin ( synes jeg ), litt slangenippler i messing ( nye ), en defekt autopilot ( delepilot ? ) en rar kran, plastboks-ting. Hva mere finnes her på loftet tro ? Suzuki <{POST_SNAPBACK}> Flott, selg unna, med litt flaks dekker det innkjøp av en ny radar, eventuelt får du akkurat nok til bensinpenger t/r Nittedal. Gøy får du det uansett! Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Suzuki Svart 12.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2005 Da minner jeg igjen om Båtboerforeningens bruktmarked. Møt opp, selv om du ikke trenger noe. Kaffe, vafler mm. er også for salg, samt selfølgelig litt båtprat.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.