Proxor Startet 18.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2013 Hei, har ein 2takt 30hk suzuki 2003 mod, den er for øyeblikket kobla til rattstyring og gass/gear hendel med sån stash på sida av påhengsen, så orginalt hadde den rorkult, har seff allt hørdt om forige eiger hadde den liggende.Noen ide om hvor eg får kjøpt meg ein rorkult til denne så eg kan sette på og få den tilbake i orginal stand dersom eg ønsker det i fremtiden. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 18.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2013 En Suzuki forhandler eller finn.no Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Proxor Svart 18.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2013 har leta Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 19.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2013 Vet du hvor langt tilbake i tid de har vært lik ? Har til 1993 modell..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.