All In Startet 18.Juni.2013 Del på Facebook Startet 18.Juni.2013 Testet ut vinsjen i baugen i dag uten å få den til å virke. Ved batteriene sitter en bryter. Se bildene. Har er en sort hendel som spretter ut når man trykker på den røde knappen. Hvilken posisjon er den på/av? Da kan jeg hvertfall spore meg litt videre i feilsøkingen. Vinsjen styres av fotbrytere, men jeg fikk det ikke til å virke uansett hvilke brytere jeg satte på. Må nok prøve å få litt hjelp og kanskje få målt spenning. Men om noen har erfaring fra denne, hadde det vært fint. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 18.Juni.2013 Del på Facebook Svart 18.Juni.2013 Dingsen på bildet er en 90A sikring. Når du trykker på den røde knappen løses sikringen ut manuelt (strømmen brytes). Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
All In Svart 19.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Takk, da skal den sorte alltid være inne skjønner jeg. Da må jeg søke hvorfor det ikke er liv i fotbryterene. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 (redigert) Fotbrytere har en tendens til å bli våte inni. Start der tenker jeg Redigert 19.Juni.2013 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 16.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Det er 13,6 volt inn til bryteren. Når jeg trykker den inn, går det ned til 0 volt. Mistanken går mot styringsenheten på releet. Kjent fenomen? Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.