javel Startet 18.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2013 her er en liten tråd mer info kommer planen er og gjøre den selvlensende og sette i en 60 hk Layland med vribart propellanlegg her er noen bilder Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 18.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2013 Det er fristende å si: At du gidder? For småpenger får du fungerende båt. Sjelden jeg er negativ, men ser ikke annet enn spesialavfall her..... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2013 (redigert) Fryktelig negativ i dag, Møkkalasset? Dette burde kunne bli en svært grei åpen og selvlensende båt uten alt for store utlegg. Lurte litt på det samme selv for et par uker siden da jeg fikk tilbud om å overta en 26 fots overbygget livbåt gratis, med motor (68hk Ford) og det hele. Hadde jeg hatt litt bedre tid så hadde det nok blitt en prosjekttråd om ombygging av denne til åpen båt også, men nå endte det desverre opp med at den ble levert på søppelplassen i stedet. Men denne Myraen ser ut til å være en veldig grei båt for en slik ombygging, passe stor og samtidig kjent for sine gode sjøegenskaper. Lykke til med et spennende prosjekt, om du holder tråden oppdatert så er det nok flere enn meg som vil følge nøye med på arbeidet! Redigert 19.Juni.2013 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.