ares Startet 19.Juni.2013 Del på Facebook Startet 19.Juni.2013 Skal ein tur til Orlando FL, kva lønner det seg å kjøpe av båtutstyr der, som ein får med seg i kofferten heim? Sitér dette innlegget Ares Link to post
Allan E Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Jeg var heldig å få kjøpt en 10" garmin plotter på tilbud der borte. Den kom med posten hjem og måtte momses inn. Alikevel fikk jeg den til langt under halvparten av hva de forlangte her. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Stereo og elektronikk generelt om du har plass i kofferten. Bestilte spiller fra ebay i går med 2 høyttalere og den kom seg på 700 kr inkl frakt. Merket var pyle som vistnok ikke skal være så galt.. Bestilte også rep-set til jabsco-dassen til halv pris nesten.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
StianJunior Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Satse på reservedeler til din motor, desto mindre deler desto fler i kofferten. Gjerne deler med litt tyngde som ellers koster skjorta i frakt. Sitér dette innlegget 1984 26 Saltrø PlankSnekk 1978 29 Birchwood Tamd60B PROSJEKT! 1999 20 Ibiza Touring med 115 Johnson *Solgt* Link to post
Teerex Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 tyngde koster ikke lengre så mye i frakt fra USA. jeg syns det har blitt billigere med årene, mere konkurranse kanskje. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
shaukaas Svart 20.Juni.2013 Del på Facebook Svart 20.Juni.2013 Westmarine har utsalg nesten overalt i statene - om ikke billigst, så er prisnivået langt under hva du har blitt vant til her på berget. Det er bare å nyte alle fabrikkutsalgene i Orlando - det er ikke bare båtutstyr du bør handle med deg billig herfra! Klær og sko er nesten gratis sammenlignet med butikkpris i Norge. Jeg har også fått levert varer fra min favorittbutikk Defender.com til både privat og hotelladresse i USA mens jeg har vært der. Du kan jo kjøpe deg nye kofferter til halve prisen mens du er der borte - slik at du får med deg alt hjem igjen. Reiser du på økonomibillett må du imidlertid passe litt på vektbegrensning; men vi hadde ca. 120kg innsjekket bagasje fordelt på 2 voksne + 1 spedbarn sist vi var på besøk - uten å betale overvekt på økonomibilletter. Trikset var å legge mest mulig tung saker i "Pram pack'en" sammen med barnevogna - tror denne er mer eller mindre fritatt fra vektreglene. Tror kanskje dette er snarere unntaket enn regelen; det har hendt at jeg har måtte betale for overvekt på returreisen tidligere. Shop til you drop - god tur, og god fornøyelse! Orlando er en fornøyelse for en kort visitt, men en kollega som bodde der i 2 år er ikke like begeistret som meg som kun har vært der i 2 dager... :) Sitér dette innlegget Link to post
ares Svart 20.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2013 takk for gode tips Sitér dette innlegget Ares Link to post
BETH Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 Har hørt at deler/ propeller til Volvo Penta drev er under halve prisen. Er det noen som kan bekrefte det ?:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.