Luna III Startet 19.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2013 Hei BP venner ! Jeg er på jakt etter en enkel fiskestangholder. For noen år siden hadde jeg på min tidligere båt en fiskestangholder som jeg var veldig fornøyd med. Nå har jeg trålet nettsider og butikker, men finner ikke maken. Den jeg hadde var lagd av rustfritt/syrefast/forkrommet rør som var flatklemt i den ene enden. Denne flatklemte delen var knekt i ca 45 graders vinkel og ble tredd ned i en brakett som kunne skrues fast på innsiden av rekka/dollbordet. Braketten bygde ikke mer enn ca 5 mm og var derfor ikke i veien. Har noen sett eller vet hvor man kan få tak i denne typen? Andre typer til å skru fast på rekkerør eller oppå rekka er ikke aktuelle. De bygger for mye og er for mye i veien når de ikke er i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 19.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2013 Hvilken type stangholder er det du tenker på, til å fiske med eller kun til å oppbevare stengene? Til å fiske med er det denne som kan anbefalles. De er en av de aller beste, om ikke den beste, stangholderen. http://www.skittfiske.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=42491 Sitér dette innlegget Link to post
Luna III Svart 19.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2013 Det er til å feste stangen for fiske jeg tenker på. Har sett på den typen du anbefaler, men da blir etter det jeg kan se "sluttstykket" sittende igjen på rekkerøret. Og det er jeg ikke så veldig interresert i å ha der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.