tobytoby Startet 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2013 Heisann! Dro nettopp ut min 13 fots båt med en suzuki 30hk, ratt og gass spak etter vinter lagring og uten om litt seig spak gikk alt fint til jeg var ute på vannet og skulle gasse opp litt. Spaken gikk bare helveis ned til full gass og får derfor bare puttret rundt. Prøvde å smure optimistisk på med litt 5-56 men rikker seg ikke hvis jeg prøver å dra den spaken helt ned. Noen som har noe tips på hva som kan være galt eller hvordan fikse det? Er det vaieren som må byttes eller ligger problemet i selvespaken/motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Prøv å koble av gassvaier på motor. Se da om du får spaken lenger. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
tobytoby Svart 20.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 godt tips! tok av gassvaier men spaken gikk alikevel ikke helt ned. tok også av begge vaierne så spaken ikke var tilkoblet og gikk fortsatt ikke ned. Problemet ligger vel da i spaken antar jeg? Skal prøve å skru den opp å se om jeg blir noe klokere Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2013 Da fikk du vite hvor feilen ligger.. lykke til... :-) ta gjerne bilder mens du holder på. Lettere å få det rett sammen igjen. Pluss at du kan lettere få hjelp når vi ser bildene Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.